sunnuntai 1. toukokuuta 2022

51.

 Elämäntapa remonttia, epäonnistumisia, valheellisia lukuja. 

Istun tässä työkoneen ääressä, olen aloittanut työt fyysiesti, mutta en henkisesti.
Neljä viimeistä yötä on mennyt aivan pilalle, en pysty nukkumaan enkä tiedä miksi. Turhauttaa.
Töihin kävellessäni keli on ennemminkin syksyinen kuin keväinen tai alkukesäinen, ilma on viileä, luonto ei ole herännyt eloon ja yksinkertaisesti vain ärsyttää kaikki.
Olen uupunut, olo on muutenkin omituinen sillä vietin vappua selvinpäin. Ekaa kertaa lapsuuden jälkeen.

Ostin parisen viikkoa sitten salikortin, olen käynyt kerran. Lenkillä kävelemässä / juoksemassa sen sijaan olen taas aktivoitunut käymään, mutta nyt polvet reistailee taas, niinkuin silloin takavuosina aikoja sitten. Myös unenpuute saattaa siihen vaikuttaa, sillä eihän keho ehdi palautumaan mistään kunnolla jos ei nuku. En tiedä. Ruokailuja olen yrittänyt saada tervellisempään suuntaan, mutta vuorotyöläisenä helposti lipsahtaa sen helpon ja nopean einesruoan suuntaan. Eiköhän tämä pikkuhiljaa, kunhan kasvattaisin ensin sen selkärangan.

Painosta minulla ei ole tietoakaan tällä hetkellä se on jotain 81-86 kg välillä, sillä kotivaakaa minulla ei ole enkä täysin luota vanhempieni vaakaan joka näyttää 81.6 kg. Se kuulostaa niin vähältä verrattuna siihen, että uusia venymäarpia on alkanut muodostua  rintoihin, jalkoihin ja pentele vie yksi käsivarteen. Jaloissa ne nyt ei haittaa niin paljoa, mutta painuisi helvettiin mun käsivarresta, siihen en antanut lupaa ilmaantua. 

Mutta muuten elämässä rullaa ihan hyvin, parisuhde on ihan vakaalla pohjalla, olen saanut uusia ystäviä ja vanhat asiat eivät ihan hirveästi kalva enää päivittäin.

1 kommentti:

  1. Löysin blogisi äsken ja oot kyllä käynyt läpi todella vaikeita asioita! :( Hyvä, että elämä on nyt paremmin ja toivon myös, että saisit kevättä ja nukuttua pian! Unenpuute on aivan kamalaa...

    VastaaPoista

Jokainen mielipide ja sana on tärkeä! Kerrothan minulle mitä ajattelet?